AMADA opens a new branch office in southwest Germany

The head office of AMADA GmbH in Germany

AMADA kondigt een uitgebreid evenementenprogramma aan met productinnovaties

Nadat EuroBLECH 2020, 's werelds grootste vakbeurs voor plaatbewerking, is uitgesteld, kondigt AMADA een uitgebreid evenementenprogramma aan voor dit najaar.

Vanaf november presenteert het bedrijf zijn nieuwste productieoplossingen met machine- en technologiehoogtepunten, die oorspronkelijk gepland waren om voor de eerste keer op EuroBLECH te worden gepresenteerd. Onder het motto "It's your solution" biedt AMADA de bedrijven een uitgebreide, diverse portfolio van talrijke virtuele aanbiedingen, evenals on-site afspraken, in het Solution Center in Haan, waardoor elke deelnemer zijn eigen persoonlijke oplossing van informatie kan creëren. .

Voor alle afspraken met persoonlijk contact is het aantal deelnemers beperkt en worden de evenementen uitgevoerd onder de richtlijnen van de huidige Corona Protection Ordinance om zo het hoogste niveau van veiligheid voor alle deelnemers te bereiken.

"We zullen de bedrijven de mogelijkheid bieden om de beperkingen van de COVID 19-crisis op een positieve manier voor zichzelf te gebruiken door hen nieuwe manieren van informatie aan te bieden en deze te individualiseren", zegt Ronald Schildt, Sales Manager bij AMADA GmbH. “We bieden het gebruikelijke, volledige inzicht in de nieuwste procesvoortgang en uiterst competitieve productieoplossingen van AMADA, net zoals bedrijven gewend zijn, vanuit een beursdeelname zoals EuroBLECH. Of het dit jaar virtueel of persoonlijk is, in welke opstelling of combinatie, wordt individueel bepaald door de deelnemers.

Data en meer details over het AMADA-evenementenprogramma "Het is jouw oplossing" zullen in de komende weken worden aangekondigd.